čtvrtek 11. dubna 2013

"Přiznání Hitlera"

Z Facebookové stránky "Přiznání Hitlera" - než ji zavřou.

Když si čtu přiznání českých vysokých škol, mám nutkání je znovu zavřít.

Na Facebooku se skupina lidí, kterou chci obzvlášť důkladně sledovat, dá označit hvězdou. Je to užitečné, ale trochu mi vadí, že mi ukradli nápad

Už vím, co se Čechům na mně pořád tak líbí.
Pivní puč jsem totiž spáchal jenom já!

To je pořád hybatel moderních dějin, politik světového významu a nevím co ještě, ale že by po mě pojmenovali aspoň nějakou školu, to ne :(

Uvědomil jsem si, že mezi mnou a Milošem Zemanem není moc velký rozdíl.
Lidi si nás oba zvolili a mají nás rádi.

Vždycky když se někdo chce dostat na záchod, kde už hodinu kadím, křičím: "Obsazeno, obsazeno!" a moc se u toho směju!

Nejvíc mě pobavilo, když po mně v Brně pojmenovali svý hlavní náměstí. Sem je pak chtěl ze srandy srovnat se zemí, ale nějak sme to přejeli a zaútočili omylem na Rusko.

Když sem v mládí maloval obrazy, všichni se mi smáli. Pak mě napadlo přemalovat mapu Evropy. Smál jsem se jenom já.


Žádné komentáře:

Okomentovat